Klachtenafhandeling

 

Optics-World hecht grote waarde aan betrouwbaarheid, kwaliteit en goede service. Ondanks onze inspanningen kan het toch gebeuren dat er een fout wordt gemaakt of dat u om andere redenen niet tevreden bent over onze organisatie. Wanneer dit het geval is nodigen wij u uit om dit aan ons kenbaar te maken. Wij gaan ervan uit dat uw klacht te goeder trouw is en uiting geeft aan oprechte en gegronde zorg. Wij zullen uw klacht dan ook uiterst serieus behandelen. Bovendien geeft uw klacht ons de kans eventuele fouten te herstellen en onze dienstverlening en service waar mogelijk te verbeteren.

 

 

Deze kunt u per e-mail sturen naar info@optics-world.nl of schriftelijk per post naar:

Optics-World B.V.

Weverstraat 8-X

5405BN Uden

The Netherlands

 

 

Zodra wij uw e-mail of brief hebben ontvangen, nemen wij binnen 5 werkdagen telefonisch of via e-mail contact met u op om de klacht te bespreken en samen op zoek te gaan naar een passende oplossing.

 

 

Heeft u een klacht? Dan bent u verplicht deze eerst bij ons in te dienen, bent u van mening dat wij deze klacht niet goed oplossen? Dan heeft u het recht een klacht in te dienen bij de geschillencommissie  (dit geldt alleen voor particulieren, geen B2B). Dit is alleen van toepassing als wij als bedrijf en u als klant niet tot een oplossing komen.

 

U kunt uw klacht indienen bij: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=NL

 

Talen
English Nederlands Deutsch Francais Espanol
Valuta
Snel zoeken
Wij accepteren